Direktlänk till inlägg 3 november 2010

Trevlig tjej!!

Av Hanne - 3 november 2010 19:52

I vanliga fall när jag är ute och går med dogsen kan jag få kommentarer om att "oj ett hunddagis" eller "är alla hundar dina?" eller "varför har du 3 hundar?". Vad tycker jag om att folk tycker att de har rätt att döma om jag har 1 eller 10 hundar?? Jo        och vad har jag lust att göra med dem? Jo    MEN så möter jag denna underbart trevliga tjej nu i veckan. Regnet strilar, det blåser och jag har precis haft ett mindre bra hundmöte och så säger hon. "Gud vad mysigt att gå ut med så många hundar: Vad fina de är." Gissa om jag kunde ha slängt mig om halsen på henne och kramat hennen hårt. Det finns hopp om människan trots allt!!!!  

 
 
Kärran

Kärran

4 november 2010 11:03

Haha! Ja, det finns ett å annat gott russin i gröten. (Eh.. ? Hittade jag nyss på ett ordspråk eller nåt? Eller finns det redan?)

Om vi inte ses förr, så blir det på nästa lördag på varg-grejset. (Eh..? "varg-grejset"..?)

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Karin & Kadamogänget

Karin & Kadamogänget

30 november 2010 16:20

Tack Hanne för grattis! Är stolt som en tupp nu och Yaya går omkring med nosen i vädret som världens malligaste Champ! ;o)
Kommer ni förbi valplådan sen och myser lite?

http://www.kadamo.se

 
Katarina

Katarina

8 december 2010 15:59

Ja det är många märkliga frågor man kan få. Oftast finns det ju liksom inget "vettigt" svar annat än "därför"!

http://lazyzero.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanne - 21 mars 2011 19:01

Ja, nu har jag gått på det igen. I lördags var jag på en kurs i Kungsängen som hölls av Mary Wrigth i Canis regi. Den första kursen i Canis av detta slag. Vi var 6 tappra varelser som skulle lära oss belöning och motivation. Mycket spännande och unde...

Av Hanne - 10 mars 2011 19:50

Idag fyller Sigge 6 år och Cleo 3 år. Snäll matte som jag är glömde jag Topsys 5 årsdag 30/1.        Jag älskar mina vackra underbara hundar!!!   Idag har vi gått runt stallet tillsammans med Pia. Chippen och Rocky. Jag fick många bra tips ...

Av Hanne - 21 februari 2011 19:21

på våren känns lång. Jag är less på snö, framförallt kylan massa otympliga kläder och  på trottoarpromenader. Men enligt en kompis ska våren komma om drygt 2 veckor så jag ska hålla ut.  Den enda som egentligen inte bryr sig är Sigge. Han är alltid l...

Av Hanne - 14 december 2010 18:55

Lilla söta Scabbers är död. Han fick somna in hos veterinären och de var helt fantastiska trots att det "bara" var en råtta. Så nu ligger Scabbers och Jerry tillsammans i rabatten och det är lite mer plats i frysen.   Jag skulle börja simma med C...

Av Hanne - 25 oktober 2010 21:20

                Sigge, Topsy och Cleo på Lillskarvens topp Gott att släcka törsten i fjällbäcken  Underbar utsikt  HJÄLP!!!!!!!    Finns det något mer vackert och fridfullt. Tystnaden var öronbedövande! ...

Ovido - Quiz & Flashcards