Alla inlägg den 17 november 2009

Av Hanne - 17 november 2009 19:30

Jisses så tråkigt det är ute. Jag får till och med släpa hundarna ut på promenad. "Vi vill hem"!!! Så stannar de och tittar hemåt. Synd att det inte går att lära dem (eller gör det?) att gå på toan hemma. Så slapp man det problemet.

Tacka vet jag Nina Ottossons aktiveringssaker. Efter 15 minuters tankeverksamhet är de lagom trötta.


I fredags var jag på nattvandring med 4 andra föräldrar i Daniels klass. Mycket intressant. På dessa 2½ oavbruten vandring träffade vi max 10 ungdomar. Jag hade med mig Cleo och hon var slut när vi kom hem (jag med). Bra träning för henne.


I lördags var familjen hemma hos fam Källström (Ebbe, Mojje och Viggo) på en härlig middag. Det var första gången som mina hundar träffar Viggo (flatt-valp  16 veckor). Cleo och Mojje är fästfolk och älskar att leka. Efter en lång stunds lek så slockande hundarna djupt.


Har vart på ÖBK en sväng men är man inte förtjust i lerbad ska man nog hålla sig därifrån ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards